Doorzoek site
importantonly
stamp
ekomi

Magento Commerce

Ga direct naar hoofd-inhoud »

U bent momenteel op:

    Klantenservice

    Heb je vragen voor USfoodz? Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina terug.
    Klik op één van de zes onderwerpen of zoek met enkele kernwoorden naar het antwoord.

      Service

      • Hoe kan ik een product retourneren?
        • Hoe kan ik een product retourneren?

          Wil je een artikel retour sturen, stuur dan een e-mail naar info@usfoodz.nl. In deze e-mail geef je aan dat je een aankoop wenst te retourneren en geef je eventueel de reden op. Binnen twee werkdagen ontvang je een retourinstructie.

          Na ontvangst van je bestelling, heb je 7 dagen de tijd om je producten te ruilen of retourneren. Dit kan alleen als het producten compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn.

      • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
        • Wanneer krijg ik mijn geld terug?

          Als je de bestelling hebt betaald met iDEAL, dan kun je het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen na de verwerkingsdatum van je retour of annulering op je rekening verwachten.

          Als je hebt betaald met een creditcard, houdt dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

      • Ik heb een ander bedrag terug gekregen.
        • Ik heb een ander bedrag terug gekregen.

          Het retourbedrag kan afwijken van de artikelprijs als je gebruik hebt gemaakt van een actiekorting of een cadeaubon.

      • Hoe kan ik een klacht indienen?
        • Hoe kan ik een klacht indienen?

          Bij USfoodz BV draait alles om tevreden klanten door een goede service. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt je klacht sturen naar info@usfoodz.nl t.a.v. klantenservice en je ordernummer. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen uitsluitsel te geven over je klacht.